Strony, sklepy i aplikacje internetowe

Program Allegro - obsługa aukcji
Sprzedaż tymczasowo strzymana

  • Oszczędzasz czas - Nie musisz już przeglądać żmudnie aukcji w poszukiwaniu sprzedanych przedmiotów, notować gdzieś informacji o wysyłce, płatności czy uwag klienta. W naszym programie informacje o sprzedanych przedmiotach pobierane są automatycznie i wyświetlane w tabelce prezentującej wszystkie potrzebne informacje.
  • Oszczędzasz pieniądze - Dzięki automatyzacji obsługi Allegro możesz skupić się na rzeczach naprawdę ważnych i podnoszących jeszcze bardziej Twoje zyski: dopracować opisy aukcji czy poszerzyć ofertę.
  • Automatyzujesz swój biznes - Pomocnik aukcji: czynności, które musisz wykonywać często i samodzielnie teraz mogą wykonywać się same lub małym nakładem pracy

Jaka jest cena AlleWizjo?

Na chwilę obecną obowiązuje promocyjna cena programu- 597 zł netto.

Funkcjonalność:

Pobieranie informacji o aukcjach i wysyłce

Skrypt osbługujący program pobiera z Allegro następujące informacje o sprzedanych przez Ciebie przedmiotach i dane kupującego:

  • login
  • e-mail
  • telefon
  • zamawiany towar (miniaturka ze zdjęciem przedmiotu, po kliknięciu na którą możemy otworzyć stronę z aukcją)
  • adres wysyłki
  • ilość zamówionych przedmiotów
  • kwota zamówienia
  • kwota wysyłki (w zależności od wybranej przez kupującego opcji dostawy)
  • informacje o wysyłce (uzupełniane na podstawie wypełnionego przez kupującego formularza dostawy)
  • zapłacone (ikonka pozwalająca na zaznaczenie czy pieniądze za zakup już wpłynęły, z tą opcją związane jest również Automatyczne powiadamianie Twoich klientów o stanie zamówienia oraz Możliwość podziału obowiązków)
  • wysłane (Ikonka pozwalająca na zaznaczenie czy przedmiot został już wysłany, z tą opcją związane jest również "Automatyczne powiadamianie Twoich klientów o stanie zamówienia", "Możliwość podziału obowiązków" oraz "Archiwum sprzedanych przedmiotów")
  • uwagi (pole pozwalające wpisać własne, dodatkowe informacje)
  • numer aukcji
  • nazwa konta Allegro (program może obsługiwać wiele kont Allegro)
  • informacje z pola "Wiadomość dla sprzedającego"

Czytelne przedstawienie sprzedanych rzeczy

W naszym programie wyświetlane są wyłącznie informacje o sprzedanych przedmiotach dzięki czemu można w łatwy sposób uzyskać informacje o zamówieniach bez potrzeby przeglądania wszystkich aukcji. Dane te przedstawione są w czytelnej tabelce wyświetlającej wszystkie ważne szczegóły. Wszystko to dostępne jest na wyciągnięcie ręki, od razu po zalogowaniu do systemu.

Automatyczne powiadamianie Twoich klientów o stanie zamówienia

Po kliknięciu w przycisk "Zapłacone" wysyłana jest automatycznie wiadomość do kupującego z informacją o zaksięgowaniu wpłaty i informująca o tym, że przesyłka zostanie niebawem wysłana. Druga wiadomość wysyłana jest w momencie gdy zaznaczone zostanie pole "Wysłane" i informuje ona klienta o tym, że przesyłka została już wysłana i może się jej niebawem spodziewać. Dzięki takiemu rozwiązaniu Twój klient jest zawsze dobrze poinformowany i nie zasypuje Cię wiadomościami z pytaniami czy przedmiot został wysłany.

Archiwum sprzedanych przedmiotów

Przedmioty, które zostały oznaczone jako wysłane zostają automatycznie przenoszone do archiwum, dzięki czemu nawet po pewnym czasie można sprawdzić szczegóły danego zamówienia.

Możliwość podziału obowiązków

Jeśli w twojej firmie obsługą Allegro zajmuje się kilka osób możesz podzielić między nimi obowiązki. Osoba zajmująca się monitorowaniem sprzedaży i wpłat widzieć będzie pełną listę przedmiotów, natomiast osoba, która odpowiedzialna jest za wysyłkę widzieć będzie w panelu jedynie przedmioty oznaczone jako opłacone. Upraszcza to obsługę aukcji Allegro i praktycznie eliminuje ryzyko pomyłki.

Statystyki sprzedaży

Narzędzie to pomaga lepiej zorientować się w prowadzonych działaniach marketingowych i śledzić postępy sprzedaży na Allegro. Wiesz dzięki temu co Ci się opłaca, a co nie. Czytelne wykresy przedstawiają następujące informacje:

  • Wartość sprzedanych produktów w tym miesiącu (z podziałem na poszczególne dni)
  • Ilość sprzedanych produktów w tym miesiącu (z podziałem na poszczególne dni)
  • Wartość sprzedanych produktów w ostatnich 12 mesiącach (z podziałem na poszczególne miesiące)
  • Ilość sprzedanych produktów w ostatnich 12 mesiącach (z podziałem na poszczególne miesiące)

Na dole umieszczono również listę 20 bestsellerów- produktów, które sprzedają się najlepiej

Automatyczne wystawianie komentarzy

Jeśli chcesz, to program automatycznie wystawi komentarz osobom, które najpierw wystawiły Ci pozytywną opinię. AlleWizjo posiada bogatą wbudowaną bazę komentarzy, jednak możesz rozbudowywać ją również samodzielnie, w razie potrzeb.

Budowanie listy adresowej klientów

Własna lista adresowa klientów, to najpotężniejsze narzędzie marketingowe w Internecie. Dzięki tej opcji wszyscy klienci, którzy dokonali u Ciebie zakupu (i zamówienie zostało zrealizowane) zapisywani są na Twoją listę klientów. Później możesz za darmo wysyłać im kolejne oferty, informacje o promocjach lub próbować przerzucić sprzedaż (aby obniżyć koszty) np. do własnego sklepu!

Możliwość edycji wszystkich pól zamówienia

Klienci bardzo często dokonują pewnych zmian w złożonych zamówieniach. Umożliwiliśmy więc edytowanie wszystkich istotnych pól odnośnie zamówienia. Dokonywanie zmian jest bardzo proste i szybkie. Wystarczy kliknąć w dany tekst, wpisać potrzebne informacje, a następnie kliknąć gdzieś obok aby zapisać zmiany i wyjść z trybu edycji.

Generowanie listy rzeczy do wysłania

Możesz w bardzo prosty sposób przygotować do wydruku listę rzeczy, które mają zostać wysłane. Listę taką można przekazać np. na magazyn lub osobie zajmującej się pakowaniem. Dla ułatwienia przedmioty, które są już opłacone oraz takie, które mają być wysłane za pobraniem są zaznaczone do wygenerowania listy. Możesz jednak dowolnie zaznaczać i odznaczać dodatkowe pozycje, wedle uznania. Listy generowane są do pliku Word i wyglądają podobnie do głównej tabeli w programie.

Ręczne dodawanie zamówień

Specjalnie dla osób, które chciałyby wykorzystać nasz program również do obsługi zamówień spoza Allegro przygotowaliśmy opcję dodawania zamówienia na listę ręcznie. Możesz więc z łatwością dołączyć zamówienia złożone przez telefon, stronę, w sklepie lub gdziekolwiek indziej i zarządzać nimi dokładnie w taki sam sposób jak zamówieniami z Allegro.

Fakturowanie

Od wersji czwartej, AlleWizjo umożliwia również wystawianie faktur swoim kontrahentom. Po włączeniu tej opcji, skonfigurowaniu danych firmowych i sposobu numeracji- do użytkowników, zaraz po dokonaniu zakupu będą wysyłane automatycznie faktury proforma w formacie .pdf. W momencie zaksięgowania wpłaty, obok wiadomości potwierdzającej ten fakt wysyłana będzie również faktura oryginał. Dane do faktur pobierane są automatycznie z systemu, aczkolwiek istnieje zawsze możliwość naniesienia zmian. Równocześnie z wysłaniem faktury zmniejszany jest stan magazynowy dla danego przedmiotu. Program umożliwia również ręczne wystawianie faktur różnego rodzaju (zwykła/proforma/korekta), jeśli zajdzie taka konieczność. Tworząc nową fakturę program po wpisaniu pierwszych kilku znaków sugeruje odbiorcę z bazy dotychczasowych kontrahentów, dzięki czemu nie jest konieczne uzupełnianie wszystkich danych samodzielnie. Dodatkowo program generuje na bieżąco ewidencję sprzedaży VAT, która ułatwia podejrzenie np. aktualnego podatku do odprowadzenia. Zamówienie programu z funkcją fakturowania oraz magazynem jest nieco droższe- o 100 zł netto.

Magazyn (z kompletowaniem)

Jest to moduł powiązany z fakturowaniem. Przed rozpoczęciem sprzedaży należy w dziale tym dodać wszystkie produkty jakimi zamierzamy handlować. Następnie tworząc aukcję na Allegro, w jej tytule podać taką samą nazwę przedmiotu jaką podaliśmy w Magazynie. Dzięki temu, w momencie zakupu program automatycznie rozpozna, który przedmiot został sprzedany i odpowiednio zmniejszy jego stan magazynowy. W przypadku rezygnacji klienta z zamówienia, stan zostanie przywrócony. Dodatkowo istnieje możliwość łączenia przedmiotów w komplety. Przykładowo jeśli klient zamówi na aukcji stół, to z magazynu zostaną odjęte 4 nogi oraz blat. Jeśli stan magazynowy przedmiotu jest niski, to przedmiot taki zostanie oznaczony na czerwono alarmując o tym fakcie.

Integracja z kurierem Siódemka

Dzięki integracji z aplikacją kuriera Siódemka można automatycznie przesyłać informacje o zamówieniach gotowych do wysłania wprost do programu WebService7. Odpada więc żmudna i generująca pomyłki konieczność ręcznego wypisywania listów przewozowych. Program wykona te czynności bezbłędnie za Ciebie.

Eksport danych o zamówieniach

Moduł umożliwia eksport danych o zamówieniach (wszystkie / pomyślnie zakończone / aktualne / niezrealizowane) z wybranego zakresu czasowego do formatu .csv lub .xml. Dzięki temu można z łatwością wykonać kopię zapasową swoich danych oraz zaimportować ją do zewnętrznych programów obsługujących którykolwiek z wymienionych formatów.

Wznawianie aukcji

Możliwość wyboru aukcji, które mają zostać wznowione o wybranej porze i na określony okres.

Skontaktuj się z nami

Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się najszybciej jak to będzie możliwe.